۱۳۸۶ بهمن ۱۴, یکشنبه

کار، کیهان و قانون مطبوعات

در تاریخ یازده بهمن آقای قوچانی و سه نفر دیگر در اعتراض به مطلبی که کیهان از طرف آنها منتشر کرده بود، بیانیه ای را منتشر کردند که در سایتهای خبری (از جمله گویا نیوز) منتشر شد
نویسندگان بیانیه خواسته بودند که کیهان توضیح آنان را بنا به قانون مطبوعات در کیهان و در همان صفحه درج کند
من منتظر بودم ببینم که آیا کیهان به این درخواست قانونی تمکین خواهد کرد
امروز دوشنبه پانزده بهمن کیهان بیانیه آقای قوچانی ودوستانشان را منتشر کرد
****************
کار ارگان سازمان اکثریت پس از گذشت چهار هفته هنوز پاسخم به دبیرخانه سازمان اکثریت را در این نشریه درج نکرده است
من قصد مقایسه مسئولین کار با حسین شریعتمداری را ندارم، اما عدم تمکین کار به درخواست من به این مربوط میشود که کار هیچ قانونی که بر رابطه این نشریه با افراد حقیقی و حقوقی نظارت کند را نپذیرفته است
این بی قانونی سبب شده است که کار خود را موظف به درج پاسخ من به دبیرخانه این سازمان نداند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر